Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Hjertevarme
Opprettet 11.02.2025 av Hjertevarme, dame, 57 år, Nordland.
SeniorDate-appen
Er det mulig å få en liten diskusjon ang SeniorDate-appen? Jeg har ikke sjans i havet til å laste ned appen og bruke den, og jeg har ikke noe hundgammel mobil heller. Når skal appen bli kompatibel med alle mobiler, tro? Det er irriterende.

Svar på innlegg

Lars59
#1. Postet 12.02.2025 av Lars59
Å bruke appen må vel være for å få et pling når det kommer en melding, eller et besøk. Ser ikke andre fordeler med den. Mener at jeg måtte slette den, og laste den ned på nytt dersom den begynte å skurre.
Jeg synes internett-siden fungerer utmerket til mitt bruk.
Hjertevarme
#2. Postet 13.02.2025 av Hjertevarme
Nei, et pling får man da uansett - er jo varsling til epost og eposten 'plinger' når det kommer post. ;)
Apper bruker å være mer brukervennlig, med mer dynamisk forside - ikke alle apper selvsagt, men det er det jeg ikke får testet ut.
Derfor håpet jeg at SeniorDate kunne komme på banen fortelle om når appen ville bli kompatibel med andre mobiler.
Lars59
#3. Postet 13.02.2025 av Lars59
Det med varsler syntes jeg var lettere å styre av og på med appen.
Lasta den ned akkurat nå. Tja, kanskje man ser flere av de som er sist innlogget der( med bilde), men fant ikke dette forumet. Bildene er flottere, og kanskje større skrift. Så kan man finjustere alderen man søker bedre der, men veldig få profiler som kommer opp. Får opp bare 20 profiler når jeg søker alder fra 70 - 100.
Internett siden fungerer mye bedre. Avinstallerte appen.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen