Hans sier: Livet handler ikke om å finne seg selv, men om å skape seg selv – og det gjelder uansett alder.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Kompis
Opprettet 02.11.2024 av Kompis, mann, 63 år, Oslo.
Vokteren
Jeg har ikke rykte på meg for å være 'hårsår', men er det noen andre enn meg som reagerer på
at enkelte av deltagerne ofte banner så det lyser rundt dem og kaller andre med banneord?

Jeg har hørt 'faens jævla dritt!' og 'for et jævla rasshøl!' og 'helvetes drittkjerring!' Er det greit når unga dine ser på?
Det er han SEB som er absolutt den verste. Lurer på hva familien hans synes om språkbruken?
Han har jo selv barn som ser på...

Dette er et program som sendes i beste sendetid hvor hele familien, også unga dine sitter og glor.

Jeg synes ikke det er greit...

Er jeg sær nå?

Svar på innlegg

Silvia
#1. Postet 03.11.2024 av Silvia
Syns vi det er kjekt når " barna i gata og på idretttsplasser banner og steker" så det lyser* rundt de...?

Helt enig med deg i dette du her skriver.
Tro om de voksne.mangler et ordforråd som kan dekke det de vil " uttrykke?

Kanskje er. det enda mer en snart* utbredt sjanrgong som holder på å få fotfeste i nærkultur og ellers.

Fint at du tar det opp som tema.
Når de unge ser og har voksnere modeller
* å se opp til...?
blir det forstått slik fra yngre garde at dette hører med, når jeg og vil.....

Takk for innspill her
Kompis
#2. Postet 03.11.2024 av Kompis
Fint at du tar det opp som tema.
Når de unge ser og har voksnere modeller
* å se opp til...?
blir det forstått slik fra yngre garde at dette hører med, når jeg og vil.....

Takk for innspill her
Jeg reagerer spesielt på han Sebastian. Han har et så stygt språk på TV at han burde vært
klippa bort mange ganger. Han var særdeles ille denne lørdagen...
Det er UNGA som lissom sitter og hører på alt det stygge som kommer ut av ham
Lars59
#3. Postet 03.11.2024 av Lars59
I utgangspunktet er det vel gamle folk som kjefter mest, og tror at alle er idioter. Det har forekommet her inne, men det er noen år siden heldigvis.
Prøvde å google meg til Sebastian og ble ikke helt klok på han. Tror at nrk har en festekultur, og mye handler bare om gøy.
Forøvrig synes jeg nrk har det med å aldri kritisere seg selv. P3 som er de unges kanal har aldri tatt det ansvaret. Det mest seriøse der var juntafil. De burde tatt for seg det problematiske i unges liv.
Hilsen en døll dølafyr
Kompis
#4. Postet 03.11.2024 av Kompis
I utgangspunktet er det vel gamle folk som kjefter mest, og tror at alle er idioter.
Hilsen en døll dølafyr
Velkommen i rekka....
Hans sier: Livet handler ikke om å finne seg selv, men om å skape seg selv – og det gjelder uansett alder.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen