Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Musikk > Debatt

Anonym
Opprettet 26.10.2024 av Anonym.
Musikk
Musikk må jeg høre på hver dag,aldri en dag uten <3 Liker så mye og mange artister, og synes det er vanskelig å velge ut noen favoritter. Musikk er terapi på mange måter,det setter en i ulike følelser som kan være både godt og litt vondt. Hva synes dere?

Svar på innlegg

Lars59
#1. Postet 26.10.2024 av Lars59
Vetle Lid Larsen sier noe sånt som at musikken tar snarveien inn i hjertet.
Anonym
#2. Postet 26.10.2024 av Anonym
Det er jeg enig i
Anonym
#3. Postet 26.10.2024 av Anonym
Smak og behag,men de du nevner er ikke i min samling
Kompis
#4. Postet 26.10.2024 av Kompis
Smak og behag,men de du nevner er ikke i min samling
Ikke i min samling heller... Det var en fleip men få her inne skjønner fleip...

Jeg liker AC/DC, Stones, ROCK, Blues... Alt i fra 70's
Kompis
#5. Postet 26.10.2024 av Kompis
Det er jeg enig i
Ikke jeg, en fleip... Jeg liker AC/DC, Stones, ROCK, Blues... Alt i fra 70's

" Nå skal vi Kn**** Johanneee, Kn*** Johanneee.... Jeg vil jo gjerne Su**** litt på deeeg...
Anonym
#6. Postet 29.10.2024 av Anonym
For meg er det 60- og 70-talls pop som gjelder. Og da med Beatles øverst på lista.
Musikk er balsam for sjelen.
Kompis
#7. Postet 31.10.2024 av Kompis
What's the point? Musikk er som ræææva og ingen har noe som helst interesse av hva jeg eller du liker...
Kompis
#8. Postet 31.10.2024 av Kompis
For meg er det 60- og 70-talls pop som gjelder. Og da med Beatles øverst på lista.
Musikk er balsam for sjelen.
Nei... Jeg er musiker selv, og musikk er ikke alltid balsam for sjelen. Musikk kan faktisk være ganske plagsomt til tider. Veldig plagsomt faktisk. Men hvem gives a shit om hva andre fremmede hører på av musikk lissom? Er det viktig?
Kompis
#9. Postet 31.10.2024 av Kompis
Musikk må jeg høre på hver dag,aldri en dag uten <3 Liker så mye og mange artister, og synes det er vanskelig å velge ut noen favoritter. Musikk er terapi på mange måter,det setter en i ulike følelser som kan være både godt og litt vondt. Hva synes dere?
Og who gives the shit om hva andre ukjente folk måtte like av musikk? Jeg liker den maten, og du liker noe annet. So what?
Igjen, damer single 50+ er bare rå-teite.... Skrive noe fornuftig og som engasjerer daH...
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen