SnillogGod sier: God kveld i stua. Noen som vil ha intimt vennskap eller kontakt ? :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 29.09.2024 av Anonym.
For mange falske kontoer her
det er utrolig mange falske kontoer her - siste som tok kontakt med meg "var fra Bergen" men ville ikke snakke på telefon før vi var blitt bedre kjent :-) Han har bilde på facebooksiden sin av en Canadisk sanger
Hvor dumme tror disse svindlerne at vi norske damer er? Han er nå blokkert og rapportet
Ønsker dere alle en fin høst og lykke til

Svar på innlegg

Lars59
#1. Postet 29.09.2024 av Lars59
Bra at du forstår tellinga. Trolig er det mange som går på. Selv på Facebook lager de falske profiler med lumske linker.
Anonym
#2. Postet 29.09.2024 av Anonym
Ja, mange amerikanske generaler på Facebook :-)
Lars59
#3. Postet 29.09.2024 av Lars59
Opplevde at de hadde stjålet bildene hennes på Facebook og laget en kopi av profilen hvor eneste forskjellen var en bokstav feil. Så kontaktet de alle vennene hennes på messenger, for å lure dem inn på en link. Veldig ubehagelig for henne, og så fort gjort å gå i fella.
Mann76
#4. Postet 29.09.2024 av Mann76
Falske kontoer slipper du vel ikke unna uansett hvilken side du velger. Så lenge det er noen som kan bli lurt så vil de fortsette å dukke opp
Kompis
#5. Postet 03.10.2024 av Kompis
det er utrolig mange falske kontoer her - siste som tok kontakt med meg "var fra Bergen" men ville ikke snakke på telefon før vi var blitt bedre kjent :-) Han har bilde på facebooksiden sin av en Canadisk sanger
Hvor dumme tror disse svindlerne at vi norske damer er? Han er nå blokkert og rapportet
Ønsker dere alle en fin høst og lykke til
Men... Er det ikke deilig å la seg lure litt og leve en stund i lykkerus da? :-O
Selv om ikke du lot deg lure kan jeg love deg at det er mange tomsete folk der
ute som jeg kunne solgt hva som helst til for en formue.
Man må ta utgangspunkt i at folk er idioter for det er det svindlerne med rette gjør :-O
Lars59
#6. Postet 03.10.2024 av Lars59
Så mange som har blitt lurt for betydelige summer og ikke tør å fortelle det til noen. Det er trist.
Synes det er rart at folkeopplysningen ikke er mer ute og advarer folk.
Handler du noe på finn.no med fix ferdig får du ofte luremelding like etter om at pakken mangler tilstrekkelig med fraktkostnad og ber deg logge deg inn. Også videre.
Rart at samfunnet er så maktesløse.
Disse falske profilene som vil ha deg til å bli forelska blir litt annerledes.
SnillogGod sier: God kveld i stua. Noen som vil ha intimt vennskap eller kontakt ? :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen