Krepsen sier: Liker du profilen min og ikke bor får langt unna Gan Hadland Innlandet ville det vært hyggelig om kan bli kjent .Det alltid koselig og være 2
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 03.05.2024 av Anonym.
Ny side som oppleves som tungvint.
Nå leter jeg etter hvem som leser mine meldinger.Ikke går det an å slette meldinger som før.Ikke kan en se når en har besøkende......ikke får mottaker svarene mine fordi det er kronglete å finne.Fant ut langt om lenge at en må trykke på "konvolutten" oppe til høyre over megafon delen at der kommer en inn på inn og utboks. Nei Seniordate dette er veldig tungvint opplegg.Tror dere har mistet mange medlemmer pga.dette....forundrer meg ihvertfall ikke om dere har det. Få tilbake den gode oversiktlige siden dere hadde,og gjør appen på Iphonen tilgjengelig heller. Skriv inn alle dere som er enig med meg her.

Svar på innlegg

Norfrag
#1. Postet 04.05.2024 av Norfrag
Enig i at dette er tungvint system, app får jeg ikke installert for den er laget for eldre utgaver. Meldinger får jeg mail om, så derifra kan jeg gå direkte til mailboks
Handyman3
#2. Postet 08.05.2024 av Handyman3
Jeg er og helt enig med deg.
Bobby
#3. Postet 14.05.2024 av Bobby
Jeg er helt enig
Krepsen sier: Liker du profilen min og ikke bor får langt unna Gan Hadland Innlandet ville det vært hyggelig om kan bli kjent .Det alltid koselig og være 2
Skriv Skriv her Skriv i megafonen