Mye av dette innlegget gjelder spesielt de som søker etter en kjæreste her inne. Her har man altså mulighet å fortelle ganske mye om seg selv men svært mange skriver noen få setninger, mange fyller ikke ens i personligheten og interesser. For meg blir det veldig rart og jeg lurer på hvor interessert vedkommende egentlig er i å finne noen. Det finnes jo uendelig mye man kan fortelle og ønske.
For eksempel er det jo ingen som har noen helseproblemer til trass for at de fleste er over 60 år. Man nevner nesten aldri bosted, jobb, hvordan man vil ha det osv. Når man så begynner å samtale er det også en del emnen som er helt tabu. Sånt skremmer meg veldig. Det finnes jo ting man ikke vil diskutere, og ikke trenger diskutere, ting som ikke har med et fremtidig forhold å gjøre, men de her tingene som går på hvordan man vil ha det i et forhold er jo veldig viktig at man kan diskutere for å finne frem til om man har det samme synet på diverse ting i et forhold. Det er jo mange ting i et forhold hvor man kan ha svært ulik syn på disse problemene.
Det er så mye dobbeltmoral ute å går. Damer er ekstremt opptatt av bilder. Mange svarer ikke profiler uten bilder. Altså utseendet MÅ man se på en gang. Men når det gjelder en del andre viktige ting da er det plutselig ikke så nøye. Ja, visst er ansiktet viktig i starten, men det er også andre ting som er vel så viktige, ikke minst hvordan man ønsker et forhold skal vare.
En annen sak som forundrer er hvorfor så få skriver her i Praterommet når man først har den muligheten å diskutere litt. Mange leser men nesten ingen svarer og skriver innlegg. Så har vi alle disse damene som ikke svarer når de får en hyggelig melding. De klarer altså ikke å bruke 5 sekunder på at svare med det automatiske ferdiglagte svaret. Skammelig! Eller de som blokkerer i stedet for å svare når de får en HYGGELIG melding. Ganske fantastisk.