Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Brukernavn mangler
Passord
Passord mangler
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
84 Pålogget nå
Norges største møteplass for voksne over 40 år
Logg inn
Bli medlem
Kompis sier:
Gubbe 60+ Oslo; Hei :-) :-D For å friste damene litt kan jeg jo skryte av at jeg har en nett, stram, og spiss mannerompe da:-\ Er det bra nok? :-O
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Litteratur og forfattere
> Debatt
Opprettet 02.09.2013 av Anonym.
Naken i hijab
Live reiser sammen med ei venninne på en etterlengtet ferie til fet eksotiske Egypt. Det blir en reise som treffer Liv rett i hjertet. En overveldende romanse utvikler seg mellom henne og den lokale Kareem.
Men valgene Live nå tar, skal komme til å sende henne i møte med et Egypt hun ikke kjenner, et tradisjonsbundet samfunn som stadig ligger og gnager mot den skinnende turistkulturen i Luxor by.
En forelsket Live gifter seg med Kareem og flytter inn i hans familiehjem, etter å ha skrevet under på en ekteskapskontrakt som blir fatal. Det tar ikke lang tid før hun er fanget i hijab og finner seg i handlinger fra Kareem som hun aldri ville akseptert i Norge.
Etter å ha født sin datter forstår Live at hun må dlykte fra en kultur aom truer med å ødelegge både henne og den nyfødte ungen.
Boken er gripende og engasjerende (....) viser at kjærlighet ikke har noen grenser.
En fengslende historie om kjærlighet, kulturkræsj og en mors kamp for sitt barn.
Forfatter Gunn Marit Nisja.
Boka er nominert til Bokhandlerprisen.
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
#1. Postet 29.12.2014 av Anonym
Bra bok, les og lær........................
Svar
|
Siter
|
Varsle
Kompis sier:
Gubbe 60+ Oslo; Hei :-) :-D For å friste damene litt kan jeg jo skryte av at jeg har en nett, stram, og spiss mannerompe da:-\ Er det bra nok? :-O
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Vi over 40, 50 og 60 pluss
|
Nettdating, voksen dating og dating for voksne
|
Hvordan skrive en datingprofil
|
Om nettdating
|
Senior magasinet