Kompis sier: Gubbe 60+ Oslo; Hei :-) :-D For å friste damene litt kan jeg jo skryte av at jeg har en nett, stram, og spiss mannerompe da:-\ Er det bra nok? :-O
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Reise og fritid > Debatt

solskin
Opprettet 01.03.2019 av solskin, dame, 73 år, Telemark.
Søker single til nytt datingkonsept på TV
Er du lei av å være singel? Lyst til å treffe noen på en ny og litt annerledes måte?

Produksjonsselskapet Salto søker single voksne i alle aldre, med forskjellig bakgrunn til en innspilling av et nytt datingprogram! Vi ser spesielt etter menn i alderen 55-75 år, men både kvinner og menn er velkomne til å søke.

Vi leter etter deg som er åpen og klar for et lite eventyr. Du bor i Oslo eller maks et par timer unna, og er ikke redd for å ta en sjanse! Opptak er kun en dag, i løpet av mars. Søkere må ha lappen.

Kjenner du deg igjen? Eller kanskje har du en kompis eller venninne som burde kommet seg ut på date?

SEND MAIL I DAG TIL SALTOCAST@GMAIL.COM

* Navn, alder, kontaktinfo
* Kort beskrivelse av hvem du er og hva du søker etter
* Oppdaterte bilder og gjerne en liten videosnutt som gir oss et bilde av hvordan du er som person

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Kompis sier: Gubbe 60+ Oslo; Hei :-) :-D For å friste damene litt kan jeg jo skryte av at jeg har en nett, stram, og spiss mannerompe da:-\ Er det bra nok? :-O
Skriv Skriv her Skriv i megafonen